Gerard Crichlow

Head of Cultural Strategy

AMVBBDO

Gerard jest starszym dyrektorem biznesowym z globalnym doświadczeniem w zakresie public relations, mediów cyfrowych, mediów społecznościowych oraz marki i strategii kulturowej. Wierzy, że siłą marki jest kreowanie pozytywnego wpływu na świat. Dlatego właśnie tworzy platformy napędzane celem w imieniu wiodących marek takich jak: British Telecom, Guinness, Essity, Walkers. Przed AMV BBDO w Londynie Crichlow prowadził i założył zespół mediów społecznościowych w Drodze5 w Nowym Jorku. Przed dołączeniem do Drogi 5 pracował w R/GA w Nowym Jorku, gdzie rozwijał strategie kreacji w obszarze social media między innymi dla Nike, MasterCard, Google, McCormick i Capital One. Przed R/GA w Nowym Jorku Crichlow pracował jako pośrednik w agencji public relations Ruder Finn New York jako specjalista, reporter, autor ankiet wywierających wpływ na głosowanie, kupowania lub odwiedzania miejsc w imieniu rządu, organizacji dostarczających produkty konsumenckie oraz startupów technologicznych. W wolnym czasie Crichlow prowadzi internetowy kurs poświęcony strategii kulturalnej na lynda.com. Wykłada dla grupy dzieci, które chcą wdrożyć się w świat reklamy i dać się zauważyć mentorom wschodzących talentów.

Wystąpienia prelegenta

2019-10-03 / 10:00:00 - 10:30:00
Partur
Gerard Crichlow
Haiwen Chen
Fife science
2019-10-02 / 13:00:00 - 13:30:00
S ut, imp
Gerard Crichlow
Magdalena Łużniak-Piecha
Business 4.0
2019-10-02 / 13:00:00 - 13:30:00
S nec
Teresa Wells
Gerard Crichlow
Media & Marketing
2019-10-03 / 14:00:00 - 14:30:00
Coffee Break
Main Stage