Olga Korolec jest CMO Ringier Axel Springer Polska od maja 2016 r. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio marek (m.inn. Onet, VOD, Business Insider, Newsweek, Forbes, etc).

Studiowała we Włoszech na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie (specjalizacja zarządzanie i marketing). Po powrocie do Polski rozpoczęła pracę w agencji reklamowej DDB, a następnie przez ponad 10 lat pracowała w działach marketingu największych polskich korporacji. W Telekomunikacji Polskiej jako z-ca dyrektora Pionu Komunikacji Korporacyjnej odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP; w Kompanii Piwowarskiej była odpowiedzialna za wsparcie marketingowe marek Tyskie, Lech, Zubr, a następnie w ITI Neovison jako vice prezes zarządu ds marketingu rozwijała platformę cyfrową “telewizję nowej generacji n”.

Jako niezależny doradca marketingu strategicznego realizowała projekty dla Grupy Żywiec, AgrosNova, Wedla, Ekstraklasy, Samsunga, T-mobile w zakresie tworzenia portfeli marek i ich pozycjonowania.

Jako ekspert zasiada w jury: Mixx Awards, Super Branads, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz Impact Day.
Szczęśliwa żona i matka czwórki cudownych dzieci.