Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku mediów, partnerstw biznesowych, negocjacji i zarządzania strategicznego. Dyrektor zarządzająca w wiodących, międzynarodowych firmach z branży mediowej i reklamowej. W 2010 r. dołączyła do Havas Media Group, żeby wprowadzić na rynek nową agencję mediową Arena Media, która po 4 latach została nagrodzona wyróżnieniem „Wschodząca Gwiazda” przez miesięcznik Media i Marketing Polska i dołączyła do czołówki domów mediowych na polskim rynku. Od końca 2013 r. pełni funkcję CEO Havas Media Group, gdzie zarządza ponad 200-osobowym zespołem. Poprzednio zajmowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego Grupy Burda, a wcześniej przez 14 lat zawiązana z MEC (obecnie Wavemaker), w którym przeszła przez wszystkie szczeble kariery zawodowej.

Pod jej kierownictwem Havas Media Group nie tylko powiększyło portfolio klientów, ale również wzmocniło strategiczne kompetencje agencji mediowej w oparciu o autorskie badanie i filozofię Meaningful Brands. Do grupy włączone zostały jednostki wyspecjalizowane w szerokiej komunikacji digitalowej i contentowej, jak również w data driven marketingu.

Juror i członek komitetów organizacyjnych w branżowych konkursach Effie, Innovation Ad, Mixx Awards oraz Superbrands. Małgorzata Węgierek jest również laureatką licznych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. AdMan 2015 i 2018 przyznanego przez magazyn Press czy tytuł jednego z Bohaterów Roku 2017 wg miesięcznika Media i Marketing Polska. Kierowana przez nią sieć wielokrotnie zdobyła dla swoich klientów nagrody Effie oraz Mixx Awards. Dom mediowy Havas Media, wchodzący w skład Havas Media Group, został nagrodzony tytułem Sukces Roku 2017 w raporcie Panorama Reklamy magazynu Press oraz otrzymał wyróżnienie Strategiczny Partner w 2017 r. oraz Wysoka Skuteczność w 2018 r. w dorocznym raporcie specjalnym „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” miesięcznika Media i Marketing Polska. W 2018 r. dom mediowy Havas Media został Domem Mediowym Roku w konkursie Mixx Awards.

Małgorzata Węgierek reprezentuje agencję mediową Havas Media Group w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA oraz w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Bierze aktywny udział w budowaniu standardów rynku mediowego – w 2017 r. współtworzyła i podpisała w imieniu Havas Media Group Białą Księgę branży komunikacji marketingowej. W 2019 r. dołączyła do Zarządu Rady Reklamy.

Jest absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, otrzymała także dyplom Executive MBA valideted by RSM Erasmus University of Rotterdam.